lahnur® - Mi van akkor, ha maga az anyag az üzenet?

A Lahnpaper a lahnur®-t olyan anyagként pozícionálja, amely valódi értéket ad a prémium nyomdatermékekhez, a márkakommunikációhoz és a kreatív alkalmazásokhoz. lahnur® - Finomság minden szálban

A Lahnpaper, a speciális papírok német gyártója, a lahnur® márkát teljesen új kommunikációs fókuszba helyezi. Ez az újrahasznosítható különleges anyag kifejezetten olyan tervezőknek, gyártóknak és márkamenedzsereknek szól, akik az esztétikai ambíciókat műszaki precizitással és előremutató anyagmegoldásokkal kívánják ötvözni.

Az új kommunikációval a Lahnpaper közvetlenül a lahnur® fő célközönségét szólítja meg - beleértve a kreatív ügynökségeket, kiadókat, nyomdákat, címkeszakértőket és a márkákkal kapcsolatos döntéshozókat. Az új márkaüzenet középpontjában a tapintható minőség, a funkció és a tervezési szabadság kölcsönhatása áll. A lahnur® már nem csak egy anyag - mostantól a márka- és termékkommunikáció aktív részeként pozícionáljuk.

Ellentétben sok hagyományos grafikai papírral, amelyeket elsősorban termékkatalógusokon keresztül mutatnak be, a Lahnpaper a lahnur® esetében az egyértelmű állásfoglalásra helyezi a hangsúlyt:

Miért ez az anyag? Miért most? Miért éppen ehhez az alkalmazáshoz? Az anyagválasztás tudatos megközelítése meggyőző érvvé válik - nemcsak technikailag, hanem koncepcionálisan is.

Természetes tapintás – tökéletes  élmény.

A lahnur® a puha és természetes tapintást magas szakítószilárdsággal, kiváló nedvességállósággal és méretstabilitással ötvözi. A 85%-ban bioalapú nyersanyagokból készült termék teljes mértékben újrahasznosítható és integrálható a meglévő gyártási folyamatokba. Különösen alkalmas a hosszú élettartamú alkalmazásokhoz, tekercses és íves formátumban is elérhető, kompatibilis az ofszet-, digitális és lézernyomtatással.

Rugalmas, mégis szilárd szerkezete miatt a lahnur® ideális a dombornyomáshoz, a stancoláshoz, a hajtogatáshoz, felületnemesítéshez - anélkül, hogy az anyag minősége romlana. Alkalmazásai a függőcímkéktől, füzetektől és nyomtatott kiadványoktól kezdve az értékesítési pontokon megjelenő high-end márkaépítő anyagokig terjednek.

Célzott üzenetek különböző iparágak számára.

A lahnur® új márkakommunikációs stratégiája az egyes célközönségekre szabott, világosan meghatározott értékajánlatokra épül:

A kiadók és a nyomdák számára előnyös az anyag prémium megjelenése és tartóssága a hosszú élettartamú nyomtatott termékekhez.

A tervezők és márkatulajdonosok értékelik a lahnur® vizuális és tapintási lehetőségeit a koherens, egységes márkaélmény megteremtésében.

A produkciós szakemberek és a gyártók a lahnur®-ra mint műszakilag megbízható, folyamatbiztos anyagra támaszkodnak.

Made in Germany - a visszhangot keltő dizájnért.

A Németországban gyártott lahnur® megfelel a legmagasabb minőségi, környezetvédelmi felelősségvállalási és anyaginnovációs követelményeknek. A frissített kommunikáció már nem kizárólag a műszaki adatokra összpontosít, hanem kiemeli az anyagnak a kreatív folyamatban betöltött szerepét, valamint a termék- és márkatörténet mesélésben betöltött értékét.

A „Finesse in every fibre” (Finomság minden szálban) állítás magában foglalja ezt a törekvést: a lahnur® olyan anyagokat képvisel, amelyek a tisztaságot, a tartalmat és az érzéki élményt helyezik előtérbe - struktúrával, karakterrel és szándékkal.

"A fontos dolgok megérdemlik a lahnur®-t. Ami fontos, annak helye van, s annak helye van a lahnur®-on."

További információk és mintakérések:

www.lahnur.com

info@lahnur.de